ثبت شاخص

مشاوره ثبت شرکت

مشاوره ثبت شرکت
فهرست مطالب

اگر شما نیز قصد تاسیس شرکت دارید و می خواهید کسب و کار خود را به صورت قانونی راه اندازی کنید لازم است که مشاوره ثبت شرکت را در اولویت اول کارهای خود قرار دهید.

برخلاف تصور برخی از افراد، ثبت یک شرکت کار چندان ساده ای نیست و اگر شما در پروسه ثبت و حتی انتخاب نوع شرکت دچار اشتباه شوید بعد از مدتی با مشکلات مالیاتی و حقوقی مواجه خواهید شد.

از طرفی هم بسیاری از افراد از روند ثبت شرکت ها و مراحل انجام آن اطلاعی ندارند و از همین رو نیازمند همراهی یک شرکت ثبتی معتبر برای انجام کارهای مربوط به تاسیس شرکتشان هستند.

پس مشاوره برای ثبت شرکت یک موضوع مهم و اساسی محسوب شده و توصیه می شود که صفر تا صد فرآیند تاسیس را به موسسه ثبت شرکت بسپارید. در ثبت شاخص، مشاوران و کارشناسان ثبتی برای مشاوره تلفنی و آنلاین آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

چرا به مشاوره ثبت شرکت نیاز داریم؟

همان طور که می دانید ثبت شرکت مراحلی دارد که و از آن جایی که بیشتر مدیران و صاحبین کسب و کارها با رویه اداری آن آشنا نیستند، بسیاری از کارهای شرکت با تاخیر روبرو خواهد شد و همین مورد می تواند خسارت ها و زیان مالی را به همراه داشته باشد.

از طرف دیگر بعضی از افراد نیز ترجیح می دهند که پروسه ثبت شرکت توسط خودشان انجام شود که در این حالت غالبا با مشکلاتی در طی روند تاسیس روبرو خواهند شد و وجود این مشکلات می تواند مدت زمان تاسیس شرکت را به تعویق بیندازد.

حتی در صورت تایید نهایی نیز ممکن است که بهترین نوع شرکت برای حوزه فعالیت مربوطه انتخاب نشود و پس از آن خسارت های مالیاتی و حقوقی گریبانگیر مدیران خواهد شد.

پس مشاوره ثبت شرکت به شما کمک می کند که مراحل تاسیس را به درستی و در سریع ترین زمان پیش ببرید و بدون نگرانی فعالیت قانونی خود را آغاز کنید.

وظایف مشاوران ثبت شرکت چیست؟

وظایف مشاوران ثبت شرکت

کارشناسان و مشاوران ثبت شرکت با توجه به تجربه بالای خود در امور ثبتی می توانند افراد را در زمینه ثبت انواع شرکت ها و مراحل آن یاری دهند.

 این موارد به طور کلی شامل مراحلی نظیر توضیح شرایط لازم برای ثبت، انتخاب نوع شرکت، انتخاب اسامی شرکت، مدارک مورد نیاز برای ثبت، مدت زمان لازم برای ثبت، پیش نیازها و مقررات مالیات بر نوع ثبت، اخذ مجوز در صورت نیاز و لزوم برندسازی برای آن مجموعه می شود.

همه اینها مباحثی هستند که توسط مشاوره ثبت شرکت به متقاضیان ارائه می شود. مجموعه ثبت شاخص نیز با بهره مندی از کارشناسان و مشاوران مجرب همه موارد مربوط به تاسیس شرکت را به طور کامل به شما کاربران گرامی توضیح می دهد. کافیست با شماره ۲۸۴۲۱۸۸۰-۰۲۱ با ما تماس بگیرید.

حتما بخوانید:   ثبت شرکت بازرگانی | راهنمای تاسیس شرکت بازرگانی

مشاوره رایگان ثبت شرکت

مشاوره رایگان ثبت شرکت یکی از خدماتی است که در موسسه ثبت شاخص می توانید از آن بهره مند شوید. در این مجموعه کارشناسان ما توضیحاتی کاملی را در مورد مراحل و موارد مربوط به تاسیس شرکت مورد نظرتان به شما ارائه خواهند داد و شما با خیالی آسوده می توانید صفر تا صد پروسه ثبت شرکتتان را به ما بسپارید.

مشاوره تلفنی ثبت شرکت

مشاوره تلفنی ثبت شرکت

مشاوره تلفنی ثبت شرکت یکی از بهترین راه های ارتباطی برای افرادی است که نمی توانند به صورت حضوری به موسسات ثبتی مراجعه کنند.

مشاوره ثبت شرکت تلفنی باعث صرفه جویی در هزینه و زمان می شود و شما در هر موقعیت جغرافیایی که هستید می توانید از طریق شماره ۲۸۴۲۱۸۸۰-۰۲۱ با مشاوران ثبت شاخص در ارتباط باشید.

مشاوره آنلاین ثبت شرکت

مشاوره آنلاین ثبت شرکت

امروزه برخلاف سال های گذشته بسیاری از امور اداری به صورت اینترنتی و غیرحضوری انجام می شود که ثبت شرکت ها از این قاعده مستثنی نیست. از طرفی چون ثبت شرکت یک امر تخصصی بوده و از طرف دیگر چون بسیاری از مدیران به دلیل کمبود وقت امکان حضور در مراکز ثبتی را ندارند، مشاوره آنلاین ثبت شرکت می تواند بسیار کمک کننده باشد.

در ثبت شاخص مشاوره آنلاین ثبت شرکت از طریق چت آنلاین صفحه و یا از طریق پیام رسان واتساپ امکان پذیر می باشد. شما عزیزان می توانید به کمک این موارد با از کارشناسان ما مشاوره ثبت شرکت آنلاین رایگان دریافت کنید.

مشاوره ثبت شرکت با مسئولیت محدود

شرکت با مسئولیت محدود یکی از شرکت های پرطرفدار در میان سایر شرکت های قابل تاسیس ایران است. برای ثبت شرکت مسئولیت محدود به حداقل دو شریک مورد نیاز است و هر یک از شرکا تنها تا میزان سرمایه آورده به شرکت مسئولیت و تعهد دارند.

در موسسه ثبت شاخص مشاوره ثبت شرکت با مسئولیت محدود رایگان و به صورت تلفنی و آنلاین انجام می شود.

مشاوره ثبت شرکت سهامی خاص

شرکت سهامی خاص را می توان یکی از انواع شرکت های سهامی دانست. این نوع شرکت برای تاسیس نیازمند حضور حداقل سه سهامدار و دو بازرس است. ثبت شرکت سهامی خاص نیز همانند سایر شرکت ها شرایط و قوانین خاص خود را دارد.

برای تاسیس این شرکت توصیه می شود که ابتدا از مشاوره ثبت شرکت سهامی خاص ثبت شاخص کمک بگیرید و روند ثبت آن را به کارشناسان این مجموعه واگذار کنید.

مشاوره ثبت شرکت دانش بنیان

شرکت های دانش بنیان شرکت هایی هستند که بر پایه علم، فناوری، نوآوری و اختراعات ایجاد می شوند. این شرکت ها برای تاسیس نیازمند وجود شرایطی برای ثبت و ارزیابی و تشخیص از نظر سازمان مربوطه هستند.

حتما بخوانید:   موضوع فعالیت شرکت

با توجه به این موارد برای ثبت این نوع شرکت توصیه ما این است که از مشاوره ثبت شرکت دانش بنیان موسسه ثبت شاخص کمک بگیرید.

مشاوره ثبت شرکت بازرگانی

شرکت بازرگانی یکی از انواع شرکت های تجاری است که به منظور فعالیت در حوزه واردات و صادرات تاسیس می گردد. این شرکت در دو نوع مسئولیت محدود و یا سهامی خاص قابل ثبت بوده و این روزها پرطرفدارتر از قبل شده است.

ثبت شرکت بازرگانی نیز پروسه و مراحل مخصوص به خود را دارد. از همین رو مشاوره ثبت شرکت بازرگانی بهترین راه حلی است که می توانید در موسسه ثبت شاخص از آن بهره مند شوید.

مشاوره ثبت شرکت در تهران

در ثبت شاخص همه متقاضیان ثبت شرکت در تهران و سراسر کشور می توانند برای مشاوره رایگان اقدام کنند. در واقع فرقی ندارد که شما در چه منطقه ای از تهران هستید.

کارشناسان ما برای مشاوره ثبت شرکت در تهران همواره آماده پاسخگویی به شما کاربران گرامی می باشند. شما تنها کافیست با شماره ۲۸۴۲۱۸۸۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

مشاوره ثبت تغییرات شرکت

شرکت ها بعد از تاسیس بنا به دلایلی نیاز دارند که تغییرات شرکت خود را ثبت نمایند. این تغییرات می تواند شامل تغییر آدرس شرکت، تغییر موضوع شرکت، تغییر اساسنامه شرکت و… باشد.

شما با مشاوره ثبت تغییرات شرکت می توانید از شرایط و مدارک مورد نیاز برای تنظیم صورتجلسات مطلع شوید و با استفاده از خدمات موسسه ثبت شاخص در کوتاه ترین زمان تغییرات مورد نظر خود را در سامانه ثبت نمایید.

جمع بندی

تاسیس شرکت ها نیازمند این است که افراد نسبت به مراحل انجام و رویه اداری آن آگاه باشند. از آن جایی که شرکت شخصیت حقوقی است پس مسئولیت مالیاتی و حقوقی دارد و بدین خاطر است که ثبت یک شرکت موضوع مهمی محسوب می شود.

با توجه به اهمیت موضوع فرآیند انجام آن باید توسط کارشناسان حوزه ثبت انجام شود. ثبت شاخص در کنار مشاوره ثبت شرکت از صفر تا صد یعنی آغاز فعالیت قانونی شرکت در کنار کسب و کار شماست.

سوالات متداول در مورد مشاوره ثبت شرکت

مشاوره ثبت شرکت در ثبت شاخص به صورت رایگان انجام می شود و شما از طریق شماره ۲۸۴۲۱۸۸۰-۰۲۱ می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

مشاوره برای ثبت شرکت در ثبت شاخص به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین امکان پذیر می باشد.

۵/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
پیمایش به بالا
Call Now Button