ثبت شاخص

ثبت شرکت در شمال تهران

فهرست مطالب

اگر محل شرکت یا کسب و کارتان در مناطق ۱ یا ۳ تهران واقع شده بی شک به خدمات ثبت شرکت در شمال تهران نیاز پیدا خواهید کرد.

در واقع شما با تاسیس شرکت در شمال تهران می‌توانید با نام شرکتتان قراردادهای مختلف را منعقد کنید، مالکیت شرکت را تعیین کنید و یا اموال آن را مدیریت نمایید.

پس از فرآیند ثبت شرکت، مسئولیت مالی و حقوقی آن به حداکثر میزان سرمایه شرکت محدود خواهد شد و اشخاص حقیقی موسس شرکت در صورت ورشکستگی یا تخلف شرکت، از پرداخت خسارات معذور خواهند بود.

برای تاسیس یک شرکت جدید باید مراحل و روند قانونی آن طی شود تا امکان فعالیت تجاری امکان پذیر باشد.

در این مقاله به تمامی موارد مربوط به ثبت شرکت در شمال تهران از جمله مراحل، مدارک، هزینه ها و شرایط انجام آن پرداخته ایم. پس با ما همراه شوید.

مشاوره رایگان با ما

شرایط ثبت شرکت در شمال تهران

برای ثبت شرکت در شمال تهران ابتدا باید نوع شرکت خود را انتخاب کنید. نوع شرکت می تواند بسته به نوع فعالیت، حجم سرمایه، تعداد شرکا و سطح مسئولیت متفاوت باشد. برخی از انواع شرکت های مناسب برای تاسیس در شمال تهران عبارتند از:

  • شرکت سهامی عام بزرگترین نوع شرکت است و باید حداقل ۵ نفر عضو داشته باشد. سهام این نوع شرکت قابل عرضه به عموم بوده و مسئولیت سهامداران به میزان سهام خود محدود است.
  • شرکت سهامی خاص که نسبت به سهامی عام، حجم کمتری دارد و باید حداقل ۳ نفر عضو داشته باشد. سهام این نوع شرکت قابل عرضه به عموم نیست و مسئولیت سهامداران محدود به میزان سهامشان است.
  • شرکت مسئولیت محدود یک نوع پرطرفدار برای ثبت شرکت در شمال تهران است و نیاز به حداقل ۲ نفر عضو دارد. سهام این نوع شرکت قابل انتقال به غیر نیست و مسئولیت همه سهامداران به اندازه سرمایه آنها در شرکت است.
  • شرکت تضامنی نوع دیگری از شرکت ها با حداقل ۲ نفر عضو است. سهام این نوع شرکت قابل انتقال به غیر با رضایت همگان بوده و مسئولیت همه سهامداران به صورت نامحدود می باشد.
حتما بخوانید:   ثبت شرکت در تهران

مراحل ثبت شرکت در شمال تهران

مراحل ثبت شرکت در شمال تهران

فرآیند ثبت شرکت در شمال تهران مراحل مختلفی دارد. این مراحل به طور کلی شامل موارد زیر می باشند.

  • انتخاب نام شرکت: نام شرکت باید منحصر به فرد و قانونی باشد. در زمان ثبت اطلاعات در سامانه ثبت شرکت ها نیز باید ۵ نام انتخابی را وارد کنید.
  • تعیین نوع شرکت: مشخص کردن نوع شرکت با توجه به نوع فعالیت، سرمایه، تعداد شرکا و سطح مسئولیت انجام می گیرد.
  • تهیه مدارک لازم: بعد از انتخاب نام و نوع شرکت، باید مدارک مورد نیاز برای تاسیس شرکت را تهیه کنید.
  • بارگذاری مدارک در سامانه ثبت شرکت ها: در این مرحله باید به سامانه اینترنتی ثبت شرکت ها مراجعه کرده و اطلاعات درخواست شده را تکمیل کنید. در صورت پذیرش اینترنتی، یک بارکد پستی دریافت می کنید.
  • ارسال مدارک به اداره ثبت شرکت ها: در این مرحله نیز باید مدارک تهیه شده را با امضای معتبر اعضای شرکت، به اداره ثبت شرکت ها ارسال کنید.
  • حضور در اداره ثبت شرکت ها: در انتها باید به صورت حضوری به اداره ثبت شرکت ها مراجعه کرده و هزینه های لازم را پرداخت کنید. سپس پیش آگهی تاسیس شرکت را به روزنامه رسمی ارسال کنید تا فرآیند ثبت شرکت تکمیل شود.

مدارک ثبت شرکت در شمال تهران

مدارک ثبت شرکت در شمال تهران

برای ثبت شرکت شمال تهران مدارک مختلفی مورد نیاز می باشد. مدارک عمومی شامل انواع مدارک هویتی مربوط به اعضا، شرکا، مدیران و سهامداران می شود. علاوه بر این باید مدارک هویتی شرکت و انواع اوراق مربوطه از جمله اساسنامه، اظهارنامه، شرکتنامه و… را تهیه کنید.

سایر مدارک برای ثبت شرکت مربوط به مجوزهایی است که برخی از شرکت ها به آن نیاز دارند. به عنوان مثال شرکت های سهامی عام، شرکت های تعاونی و شرکت هایی که موضوع فعالیت خاصی دارند، باید نسبت به تهیه مجوزهای لازم نیز اقدام کنند.

هزینه ثبت شرکت در شمال تهران

هزینه ثبت شرکت در شمال تهران

یکی از موارد مهم زمان ثبت شرکت در شمال تهران، تخمین هزینه های آن است.

حتما بخوانید:   ثبت شرکت در شیراز

هزینه ثبت شرکت در این مناطق با توجه به نوع شرکت، سرمایه اولیه، تعداد سهامداران و شرکا، محل ثبت شرکت و… متفاوت خواهد بود.

با این حال در ابتدای مسیر، این هزینه ها شامل حق الثبت و درج آگهی در روزنامه به علاوه هزینه مربوط به خدمات حقوقی است.

شما عزیزان در صورتی که قصد دارید از قیمت دقیق ثبت شرکت مورد نظرتان آگاه شوید می توانید فرم زیر را تکمیل کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

دفتر ثبت شرکت در شمال تهران

اگر به دنبال موسسه ثبت شرکت معتبر در شمال تهران هستید موسسه ثبتی ثبت شاخص بهترین گزینه برای شماست.

این موسسه با برخورداری از مشاوران مجرب و کارشناسان خبره، خدمات ثبت شرکت در شمال تهران را در سریع ترین زمان و بالاترین کیفیت ارائه می دهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید از طریق دکمه تماس یا چت آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
پیمایش به بالا
Call Now Button